Sunday 23 October 2011

hmmm . today aku nak cerita sikit pasal aku ni. kay firts kenapa eh kalau orang yang betulbetul aku suka la aku tak akan dapat . hmm kecewa weyh teramat kecewa :/ orang yang aku tak sangka akan couple orang tu la yang akan muncul dalam hidup aku. --" aku ada minat boy ni. gentel muka dia comle sangatsangat handsome gila. but bg orang lain aku taktahu la :D hmm aku minat dia nak hampir 4 tahun kot sampai aku malu kan diri aku sndri untuk dapat kan number dia. kena bahan habes la but aku tak kisah sangat. last year aku straight dekat dia yang aku suka dia and dia jawab ouh really miera suka ****? hmm sorry la miera **** dah taken la kalau miera sanggup tunggu sampai **** clash oke la. :) oke time dia cakap macam tu aku happy gila nak mampus every day aku buka wall dia nak tengok dia couple atau dah clash. aku tunggu penuh harapan weyh! lastlast dia clash haaaaaaaaaaa happy gila duhh :D kembang sampai telinga. kehkeekeh then seminggu aku tak on lastlast aku on hmm hancur weyh hancur hati aku ni dia dah couple dgn kakak senior yang aku suka pujipuji tu hmm sampai sekarang dia still couple lagi. hmm dugaan dugaan selalu datang untuk aku menunggu dia. and know aku tetap  tunggu dia dengan harapan dia akan jadi milik aku aminnn :)

No comments:

Post a Comment