Saturday 22 October 2011

hey dear :) today aku nak cerita pasal gambar dekat atas ni. nampak ? heeee dia ni ex-couple aku meyh.. and now jadi kawan aku. dalam banyak-banyak ex aku dia seorang je yang jadi kawan aku hehehe. kita orang memang sweet. cewahhhh. walaupun aku dengan dia dah break off dia still layan aku ni macam girlfiee dia meyh :D. dia ni pengkid kay just paggil je dia DEAN :) heeee. aku clash dgn dia ada sebab yang tertentu juga. hmmm :') tapi aku still sayang dia kan. nak buat mcm mana :/ kenal dia dekat mawasari selalu lepak dekat mawasari hahaha macam bodoh --" dia ni baik caring peyayang and everthing la :) kalau aku ada maslah mesti aku cerita dekat dia and dia akan buat aku tegelak hehehe laplaplapviyouuu la... sekarang ni pun jadi kawan pun boleh la aku terima je janji dia selalu ada dengan aku ennn :)))). but ramai yang tak percaya yang ak dah clash. pergi mampus la korang ! heeee....




HEEEE ILOVEYOULAKAWAN DEAN <3 

No comments:

Post a Comment